چند وقتی است دنبال کار میگردم به هرکسی فکر میکردم سپردم و بارها به سایت های استخدامی سر زدم ولی متاسفانه کار مورد نظرم را پیدا نمیکردم تا اینکه امروز به گفته ی یه حاج آقایی به عدد ابجد حضرت زهرا یعنی ۵۳۰ مرتبه بدون وقفه صلوات فاطمی رو فرستادم. نیت کردم که بهترین جایی که برای من خوب است کار برایم پیدا شود.

دقیقا همین امروز از محل کار قبلی باهام تماس گرفتن که با شرایط کاری که بهشون گفتم موافقت کردند و دوست دارند دوباره به سر کارم برگردم.

( با این شرایط کاری حالا فشار کاری ام کم شده و همچنین زمان کمتری هم میرم کارخونه)

خیلی خوشحال شدم. یه احساسی بهم میگه حضرت زهرا از اینکه من این کارو انجام بدم راضی ان.و این یه حس قشنگ وصف نشدنی هست.

پس این ذکر جادویی رو برای حاجت روا شدن یادتون باشه: ۵۳۰ مرتبه صلوات فاطمی بدون وقفه

صلوات فاطمی: اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و ابیها و سر مستودع فیها بعدد ما احاط به علمک

 

صلوات فاطمی